Żeby mieć, trzeba chcieć.


Podzielę się moją uwagą wynikającą z doświadczenia. W celu zapewnienia prawidłowości funkcjonowania dowolnej strony internetowej nie wystarczy ją stworzyć i czekać na dochody. Trzeba zaangażować się w jej pozycjonowanie, promowanie i 'pielęgnowanie'. Przekłada się to na wyniki finansowe. Jest wiele ofert, gdzie można kupić pakiety kilkunastu portali, na których rzekomo zarobicie krocie w krótkim czasie! Uwierzcie mi, że nie jest to możliwe do czasu pojawienia się stron w wynikach wyszukiwania, a nie jest to łatwe! Najważniejsza jest odwiedzalność strony! Lepiej jest mieć od jednej do dwóch dobrze funkcjonujących stron internetowych którymi samodzielnie można się zająć, niż kilkanaście nad którymi nie będziecie w stanie zapanować. 

Decydując się na korzystanie z tego "narzędzia pracy", pamiętajcie, że nie jest to Wasz cel tylko narzędzie do osiągnięcia określonego celu.

Jeżeli myślicie, że strona sama będzie pracowała, to mylicie się, bo tak nie będzie. Trzeba biznes ten reklamować, "pielęgnować" i pozycjonować. Efekty finansowe są zależne od zaangażowania i poświęcenia się we wdrożenie.

praca